• Regulamin wynajmu sali

        •  

           

          REGULAMIN WYNAJMU POMIESZCZEŃ I OBIEKTÓW
          SPORTOWYCH W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH
          W EŁKU

          § 1

          1. Pomieszczenia i obiekty sportowe służą do przeprowadzenie zajęć, rozgrywek sportowych oraz innych imprez rekreacyjno-sportowych i kulturalnych.

          2. Zajęcia w pomieszczeniach i obiektach sportowych odbywają się według wcześniej ustalonego harmonogramu.

          3. Pomieszczenia i obiekty sportowe są czynne w godzinach: 07.00-21.00 w razie potrzeby godziny funkcjonowania hali mogą ulec zmianie.

          4. Pomieszczenia i obiekty sportowe udostępnia się w pierwszej kolejności na realizacje zajęć dydaktycznych, zajęć pozalekcyjnych oraz na organizacje uroczystości szkolnych.

          5. W czasie wolnym od zajęć, o których mowa w ust. 4 pomieszczenia i obiekty sportowe mogą być udostępniana odpłatnie osobom fizycznym, grupom zorganizowanym i osobom prawnym z wyłączeniem § 3 pkt.3

          § 2

          1. Pomieszczenia i obiekty sportowe mogą być wynajmowane osobom prawnym i osobom fizycznym oraz grupom zorganizowanym przez cały tydzień w godzinach wolnych od zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych, na podstawie umowy najmu zawartej z dyrektorem Zespołu Szkół Sportowych w Ełku.

          2. Osoby zainteresowane wynajmem pomieszczeń i obiektów sportowych składają pisemny wniosek, w godzinach pracy szkoły, zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do regulaminu.

          3. Zorganizowane grupy wybierają spośród siebie kierownika grupy, który reprezentuje grupę przed dyrektorem szkoły oraz ustala sprawy organizacyjne i personalnie, a także ponosi odpowiedzialność za zachowanie grupy zgodne z obowiązującym regulaminem. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia.

          § 3

          1. Za korzystanie z pomieszczeń i obiektów sportowych pobierane są opłaty według stawki godzinowej ustalonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 2 do regulaminu.

          2. Opłata, ustalona zgodnie z załącznikiem, powinna zostać wpłacona na konto Zespołu Szkół Sportowych w Ełku w terminie zgodnym z umową wynajmu pomieszczeń i obiektów sportowych. Sprawy rozliczeń finansowych, kar umownych za nieterminowe wpłaty będzie regulowała dana umowa najmu.

          § 4

          1. Korzystający z hali sportowej, sali gimnastycznej zobowiązani są używać strojów sportowych oraz obuwia sportowego o podeszwie niebrudzącej nawierzchnie boiska.

          2. Osoby korzystające z przedmiotu najmu oraz prowadzące zajęcia zobowiązuje się do:

          1. punktualnego rozpoczęcia i kończenia zajęć,

          2. utrzymania czystości w obiekcie,

          3. zabezpieczenia mienia wartościowego we własnym zakresie,

          4. przestrzegania przepisów bhp, ppoż. i porządkowych,

          5. podporządkowania się poleceniom dyrektora szkoły lub pracowników obsługi.

          1. Za bezpieczeństwo i przestrzeganie regulaminu odpowiedzialni są: opiekun grupy podpisujący umowę, prowadzący zajęcia oraz organizatorzy zawodów, imprez sportowych i innych.

          2. Zabrania się wnoszenia do pomieszczeń i obiektów sportowych:

          1. wszelkiego rodzaju niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów grożących pożarem,

          2. środków odurzających lub substancji psychotropowych,

          3. napojów alkoholowych.

          1. Na terenie wynajmowanego obiektu obowiązuje zakaz:

          1. spożywania alkoholu, palenia tytoniu oraz używania środków odurzających, psychotropowych

          2. wstępu osobom w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub wszelkiego rodzaju środków odurzających,

          3. wprowadzania zwierząt.

          1. Osoby naruszające porządek publiczny lub przepisy niniejszego regulaminu zostaną usunięte z obiektu niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drog ę post ępowania administracyjnego.

          2. Osoby uszkadzające sprzęt lub urządzenia pomieszczeń i obiektów sportowych ponoszą odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody.

          3. Osoby korzystające z pomieszczeń i obiektów sportowych zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu.

          § 5

          1. Dyrektor zastrzega sobie prawo do negocjacji wysokości opłat z uwzględnieniem charakteru, czasu trwania i sposobu realizacji planowanych zadań.

          2. Zmiana stawek oraz harmonogramu wymaga powiadomienia zainteresowanych stron z dwutygodniowym wyprzedzeniem.

          3. Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.

           

          Załącznik do Zarządzenia nr 1/2009/2010  - wersja pełna pdf.

    • Kontakty

      • Zespół Szkół Sportowych w Ełku, ul. Suwalska 15
      • sekretariat@zss.elk.pl
      • sekretariat@zss.elk.pl
      • 87 732 63 70
      • Suwalska 15
      • Godziny pracy szkoły 7-20
      • NIP: 8481553112
      • REGON: 790371285
      • Strona archiwalna: www.archiwalna.zss.elk.pl/news.php
  • Galeria zdjęć

      brak danych
  • liczba odwiedzin: 103