Zamówienia publiczne
Już
zamówienie publiczne rozpoczęte
Status - rozpoczęte
Ełk, dnia 19.11.2025
Dyrektor Zespół Szkół Sportowych w Ełku informuje o rozpoczęciu postępowania na wykonanie zamówienia: „Dostawa peletu drzewnego w 2026 r do Zespołu Szkół Sportowych w Ełku” zamówienia publicznew trybie podstawowym, zgodnie z art.275 p.kt 1
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zespół Szkół Sportowych w Ełku zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia: „Dostawa peletu w 2026 r do Zespołu Szkół Sportowych w Ełku”
wyszczególnienie
Informacje o zamówieniu
uwagi:
Adres i dane teleadresowe Zamawiającego
Zespół Szkół Sportowych
19-300 Ełk, ul. Suwalska 15
tel. 87 7326370
e-mail: sekretariat@zss.elk.pl
Osoba do kontaktu
Andrzej Kozłowski
tel. 87 732 63 66
e-mail: zsswe@o2.pl
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wielokrotna dostawa pelletu drzewnego w szacunkowej ilości 120 ton do kotłowni Zamawiającego, polegającej na załadunku, transporcie i rozładunku peletu na koszt Wykonawcy. Podana ilość jest szacunkowa i może ulec zmianie w czasie realizacji umowy. Wspólny Słownik; Kod CPV - 09111400-4
Miejsce składania ofert cenowych
Zespół Szkół Sportowych – sekretariat (parter)
19-300 Ełk, ul. Suwalska 15
Warunki udziału w postępowaniu
- posiadanie stosownych uprawnień do wykonywania okr. działalności
- dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
warunki i termin złożenia ofert cenowych
Oferty cenowe, na załączonym papierowym formularzu lub w wer. elektronicznej spakowane programem Win rar z hasłem dostępowym do spakowanego pliku / hasło podajemy esemesem 30 minut przed otwarciem ofert na nr osoby do kontaktów /, należy złożyć osobiście lub drogą pocztową lub elektroniczną do 30 grudnia 2025 r. do godz. 8:00 (liczy się data i godzina wpływu) do sekretariatu szkoły w zamkniętych, nieprzeźroczystych kopertach lub w pliku z napisem „Dostawa peletu w 2026 r do Zespołu Szkół Sportowych w Ełku”.
Otwarcie ofert 30.12.2025 godz. 9:00
Potwierdzenie jakości peletu
zgodnie z normami DIN obowiązującymi w Polsce i krajach Unii Europejskiej. Raport z badań analizy laboratoryjnej (wyniki pomiarów parametrów jakościowych uprawnionego laboratorium - jak najnowszy) podstawą do rozliczeń jakościowych dostarczonej biomasy.
Parametry dotyczące jakości peletu
parametr
jednostka
parametry zakładane
średnica
mm
granulat o średnicy 6-8
długość
mm
3,15 – 3,89
wytrzymałość mechaniczna - gęstość
kg/dm3
od 0,65
zawartość popiołu
%
do 0,5
wilgotność
%
do 10
wartość opałowa
kJ/kg
od 18 000 i więcej
zawartość siarki
%
do 0,05
Wielkość zamówienia
orientacyjnie 120 ton . Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamówienia stosownie do potrzeb – ilość uzależniona jest od warunków atmosferycznych, a wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń
Szacunkowa wielkość dostawy jednorazowo
Dostawy będą realizowane sukcesywnie w formie całosamochodowej ok. 23-24 ton jednorazowo, lub za pomocą autocysterny ze złączem pneumatycznym ok. 17 ton, lub na paletach, worki po 15 kg ( 975,1050 kg) maksymalnie 5 palet jednorazowo. Wykonawca zapewni środki transportu (sprawnie technicznie i czyste) niezbędne do realizacji Zamówienia, który pokrywa wszelkie koszty z tym związane. Dla ochrony przed pyleniem, zanieczyszczeniami i wilgocią, Wykonawca zapewni szczelne oplandekowanie środków transportu przewożących biomasę.- pellet.
Realizacja dostaw
zgodnie z ustalonym między stronami harmonogramem wstępnym ( w sezonie grzewczym 1-2 dostawy miesięcznie) lub w wyjątkowych, nieprzewidzianych sytuacjach w ciągu
5 – ciu dni od złożenia zgłoszenia telefonicznego lub
e-mailem przez ZamawiającegoPreferowany sposób dostawy
Możliwość wyładunku z samochodu autocysterny z automatycznym złączem i rozładunkiem o dł . węza do 20 mb, lub ciągnik( TIR) z naczepą z urządzeniem samowyładowczym np HDS lub HIAB o łącznej masie do 44 ton brutto, lub z naczepą TIR /firanka /plandeka z uzgodnionym i policzonym w koszty dostawy wyładunkiem wynajętą koparko-ładowarką z widłami. oraz w ostateczności, dostawa na paletach w workach z wrzuceniem przez dostawcę, do kotłowni oknem zsypowym. ( max 5 palet jednorazowo ) Pellet powinien być pakowany luzem w worki jutowe typu Big Bag z dolnym fartuchem do 1000 kg netto, z nadrukiem informacji o producencie oraz normie jakościowej pelletu. Worki mają mieć wzmocnienia na każdym z 4 zaczepów do przeładunku .Jednorazowo nie więcej niż 24szt/1ton. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do odbioru pustych worków po wypakowaniu.
Forma płatności
płatność w PLN przelewem bankowym od 14 do 21 dni roboczych od otrzymania faktury VAT na rachunek bankowy Wykonawcy
Kryterium wyboru Wykonawcy
/ cena i inne kryteria /
1.cena brutto za tonę peletu wraz z kosztami dostawy, ważenia i rozładunku do kotłowni Zamawiającego, - 80%
2. jakość, wart. opałowa, wart. popiołu - 10%
3. preferowany sposób transportu i dostaw odpowiadającego opisowi w opisie zamówienia - 8%
4. ilość ponad 14 dni na dokonanie przelewu - 2%
Uwaga!!!
Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia celem uzyskania wszystkich koniecznych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
Zatwierdzam:
Dyrektor
Zespołu Szkół Sportowych w Ełku
Dorota Karpińska
1._SIW_przedmiotu_zamowienia_2026_z_podpisem.pdf
2._FORMULARZ_OFERTO-CENOWY_19.11._2025.pdf
4._Oswiadczenie_o_niepodleganiu_wykluczeniu_oraz_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu_(wz.docx
5._Klauzula_informacyjna_dotyczaca_przetwarzania_danych_osobowych.docx
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Dyrektor Zespół Szkół Sportowych w Ełku informuje o rozpoczęciu postępowania na wykonanie zamówienia: „Dostawa artykółw spożywczych do stołówki szkolnej w 2026 r w Zespołe Szkół Sportowych w Ełku” zamówienia publicznew trybie podstawowym, na podstawie oferty cenowej.
Zamawiający: Ełk, 19 listopada 2025
Gmina Miasto Ełk, 19-300 Ełk NIP 848 18 25 438 ; REGON 790671076 – Zespół Szkół Sportowych w Ełku 19-300 Ełk przy ul. Suwalskiej 15 tel. 87 732 63 70 email - sekretariat@zss.elk.pl : www.zss@elk.edu.pl
DYREKTOR
ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH
W EŁKU
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA
„SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
DLA POTRZEB STOŁÓWKI SZKOLNEJ
W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU PRZY UL. SUWALSKIEJ 15”
okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2026 roku
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. Nr 1579)
Dyrektor szkoły zaprasza do przedstawienia ofert cenowych na : „Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15”, zgodnie z załącznikami
z nazwami i kodami CPV:
Część I - MLEKO I PRODUKTY MLECZNE CPV 155 00000 – 3
Część II –ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE i JAJA CPV 031 42500 - 3
Część III - PIECZYWO CPV 158 10000 - 9
Część IV -MROŻONKI WARZYWNO OWOC. I RYBNE CPV 152 21000 - 3
Część V- PRODUKTY SPOŻYWCZE CPV 158 71200 - 6Część VI - MIĘSO i WYROBY WĘDLINIARSKIE CPV 151 00000 - 9
Adres strony internetowej, na której można pobrać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami: www.zss.elk.pl/zamówienia lub w siedzibie Zamawiającego
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne bezgotówkowe dostawy produktów spożywczych, asortymentowo i ilościowo wyszczególnionych w załącznikach do SIWZ na poszczególne części i asortymenty towarowe, do pomieszczeń kuchni oraz magazynowych wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się w budynku Zespołu Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15Opis załączników
Sukcesywne dostawy będą wykonywane codziennie lub w miarę potrzeb w godzinach od 7:00 do 13:00. Szczegółowe zamówienie na każdą z dostaw Zamawiający złoży telefonicznie lub za pomocą e-maila, w dniu poprzedzającym dostawę. Nie złożenie zamówienia do tej godziny będzie równoznaczne z brakiem potrzeby wykonywania dostawy w następnym dniu.
W przypadku artykułów wchodzących w skład Części II zamówienia o nazwie „Pieczywo” oraz części I „Mleko i produkty Mleczne „dostawy odbywać się będą w opakowaniach zbiorczych – koszach codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do :8.00. Zamawiający będzie zwracał Dostawcy puste kosze przy odbiorze kolejnej dostawy. Zamówienia na w/w artykuły Zamawiający będzie składał, telefonicznie lub w razie potrzeby drogą e-mail, do godziny 13:00 ostatniego dnia roboczego tj. od poniedziałku do piątku poprzedzającego dzień dostawy. Nie złożenie zamówienia do tej godziny będzie równoznaczne z brakiem potrzeby wykonywania dostawy w danym dniu.
Towary, o których mowa powyżej, powinny odpowiadać obowiązującym normom technicznym, smakowym i sanitarnym. Dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ale nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Termin wykonania umowy: od dnia 1.01.2026 do dnia 31.12.2026 r.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 i spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena – 55%. Jakość produktów 45 %
Miejsce i termin składania ofert: W przypadku zainteresowania, ofertę w zamkniętej kopercie, opisane nazwą i adresem wykonawcy z napisem „OFERTA NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZSzS CZĘŚĆ/ ZADANIE/ NR ………………………………
ORAZ "NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 10:00 19 grudnia 2025"
prosimy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół Sportowych w Ełku /parter p. nr 16/ lub przesłać w terminie do dnia 19 grudnia 2025 roku do godz. 10:00 pocztą na adres Zespół Szkół Sportowych w Ełku, ul. Suwalska 15, 19-300 Ełk, lub pocztą elektroniczną na adres sekretariat@zss.edu.pl
Termin otwarcia ofert: 19 grudnia 2025 o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (adres j.n.). O wynikach przetargu zainteresowani zostaną poinformowani pisemnie niezwłocznie.
Adres do korespondencji i kontaktówZespół Szkół Sportowych w Ełku,
ul. Suwalska 15, 19-300 Ełk.
Tel./ 87 732 63 70/66Termin związania ofertą: 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Zamawiający nie przewidujezamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Przedstawicielem Zamawiającego upoważnionym do kontaktu z Wykonawcą oraz udzielenia wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia, w godz. pracy jest:
Pani Małgorzata Surażyńska – intendent Z.Sz.S w Ełku telefon 87 732 63 66
Dyrektor
Zespołu Szkół Sportowych w Ełku
Dorota Karpińska
Zapytanie_ofertowe_spozywka_2026.docx
Zal_D_nr_2_-_Owoce_i_warzywa.docx
Zal_C_nr_2_-_Przyprawy__art_suche.docx
Zal_B_nr_2_-Ryby__wyroby_rybne__garmazerka.docx
Zal_A_nr_2_-Mieso_i_wyroby.docx
zalacznik_nr_3_-_wzor_umowy.docx
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Zakończono Ełk, dnia 30.12.2024
Dyrektor Zespół Szkół Sportowych w Ełku informuje o wyborze oferty na wykonanie zamówienia: „Dostawa peletu drzewnego w 2025 r do Zespołu Szkół Sportowych w Ełku” zamówienia publicznew trybie podstawowym, zgodnie z art.275 p.kt 1
Nazwa i adres Zamawiającego
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH w EŁKU
19 - 300 EŁK ul. SUWALSKA 15
tel. (87) 732-63-70
www.zss.elk.edu.pl e-mail: sekretariat@zss.elk.pl
Nazwa zamówienia
„Dostawę paliwa stałego w postaci peletu drzewnego do kotłowni Z.Sz.S. w Ełku przy ul. Suwalskiej 15 w 2025 roku ”
Opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostaw PELETU DRZEWNEGO l, na poziomie 120 ton w całym roku 2025 (jest to wielkość orientacyjna i szacunkowa obliczona na podstawie przewidywanego przez producenta kotłów zużycia paliwa) do kotłowni Zamawiającego, polegających na załadunku, transporcie i rozładunku peletu na koszt Wykonawcy. Dostawy są przeznaczone na potrzeby c.o. i cw.u. dla budynków zespołu Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15, opalanych biomasą, w roku 2024. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego i na jego zlecenie. Wykonawca winien wycenić dostawę peletu zgodnie z poniższymi warunkami wraz z kosztami załadunku, transportu i wyładunku do kotłowni Zamawiającego.
- Produkt stanowiący przedmiot dostawy:
- pelet drzewny – granulat o średnicy: 6 – 8mm,
- jakość peletu – produkt ma posiadać na dzień dostawy aktualne badania zgodne z normą <Norma DIN 51731> lub <norma DIN PLUS> lub <norma DIN PLUS EN A1> lub <Onorm M7135
- surowiec -z pozostałości pozrębowych oraz resztek drzewnych nie poddanych obróbce chemicznej
- klasy jakości: AI
- max .ilość popiołu 0,5%
- wartość opałowa od Q17,5 MJ/kg lub więcej 18 MJ/kg
Cześć 1
Dostawa PELETU DRZEWNEGO luzem, na poziomie 120 ton w całym roku 2025
Ilość ofert złożonych
w postępowaniu
1. BIO-TECHNIK Adam Łada, Łabędzia 7,15-539 B-stok – 996,00 zł
2.MAXIMER Sp. z oo 05-230 Kobyłka ul.Żymirskiego 53 - 1040,58 zł
3. P.H.U. Kazimierz Florczyk Targowa 2, 18-500 Kolno – 1007,37 zł
Nazwa i adres wykonawcy którego oferta została wybrana
1. BIO-TECHNIK Adam Łada, Łabędzia 7,15-539 B-stok – 996,00 zł
Oferta otrzymała pkt. 100 pkt.
Zaoferowana cena
( brutto)
cena za 1T brutto / 996,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę
cenową. Oferta uzyskała maksymalną ilość punktów - 100Ełk, dnia 30.12.2024 Zatwierdzam:
Dyrektor
Zespołu Szkół Sportowych
w Ełku
Dorota Karpińska
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Zakończono Ełk dnia 30.12.2024
Dyrektor Zespół Szkół Sportowych w Ełku informuje o wyborze oferty na wykonanie zamówienia:
"Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Sportowych w Ełku ul. Suwalska 15 w roku 2025”
Ełk, 30 grudnia 2024
Protokół wyboru do zapytania ofertowego Nr 1/2025
Zamawiający:
Zespół Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15
Komisja oceniająca w obecności:
- Jadwiga Tafelska - przewodnicząca,
- Andrzej Kozłowski - sekretarz,
- Małgorzata Surażyńska - członek,
- Halina Modzelewska - członek,
Protokół z wyboru ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego 1/2025
Dotyczącego wyboru dostawcy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół
Sportowych w Ełku ul. Suwalska 151. Sposób upublicznienia zapytania ofertowego Zapytanie ofertowe nr 1/2025 zostało upublicznione 19 grudnia 2024 na stronie internetowej biuletynu informacji publicznej zamawiającego
https://zss. bip. elk. pl/zamowienia-publiczne
- w dniu 19 grudnia 2024 opublikowano treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami dla oferentów w siedzibie zamawiającego, w miejscu ogólnodostępnym dla oferentów (strona internetowa szkoły https://www.zss.elk.pI/a/zamowienia-publiczne-2)
- Termin składania ofert
Termin składania ofert rozpoczął się w z dniem ogłoszenia do 30 grudnia 2024 do godziny 11:00
- Forma składania ofert
Zamawiający przewidział następujące sposoby składania ofert:
- osobiście w siedzibie zamawiającego,
listownie na adres zamawiającego, drogą elektroniczną (e-mail).
4. Wykaz złożonych ofert
Lp-
Nazwa oferenta
Data wpłynięcia
Sposób złożenia
Hurtownia O i W „Frugo” G. Hryniewicki
20 grudnia godz. 8:00
osobiście
2.
IL-KAS Unicki Kasperek Sp.j.
23 grudnia, godz. 11:40
osobiście
3.
P.P.H-U.Cezary Babik
20 grudnia, godz. 8:00
osobiście
4.
„ALWA”H.0.W.i ART. SPOŻ.
19 grudnia, godz. 8:00
osobiście
5
Sklep mięsny „JOGI”
19 grudnia, godz. 8:30
osobiście
6.
Sokołów S,A. NR 13 Ełk Mickiewicza 13
19 grudnia god. 10:00
osobiście
7.
S.O.T .Przem. Mleczarskiego B-stok
19 grudnia, godz. 7:30
osobiście
Każdy z oferentów złożył ofertę częściową. Oferty przedstawia poniższa tabela
1
Hurtownia O i W „Frugo” G. Hryniewicki
oferta dotyczy części D, zapytania
2
IL-KAS Unicki Kasperek Sp.j.
oferta dotyczy części F, B, C, zapytania
3
P.P.H-U.Cezary Babik
oferta dotyczy części E zapytania
4
„ALWA”H.0.W.i ART. SPOŻ.
oferta dotyczy części D, zapytania
5
Sklep mięsny „JOGI”
oferta dotyczy części A, zapytania
6
Sokołów S,A. NR 13 Ełk Mickiewicza 13
oferta dotyczy części A, zapytania
S.O.T .Przem. Mleczarskiego B-stok oferta dotyczy części C,E zapytania
-
- Spełnienie warunków uczestnictwa
Komisja oceniająca dokonała analizy przedłożonych ofert. Wszystkie oferty spełniały warunki
zapytania ofertowego.
- Ocena ofert pod kątem kryterium wyboru oferty
(cena oferty najtańszej/cena oferty badanej)x 100pkt Część A zapytania ofertowego - produkty mięsne.
Lp
Nazwa dostawcy
Ilość punktów
1
Sklep m. Jogi
100
2
Sklep mięsny SOKOŁÓW S.A.
90
Część B zapytania ofertowego - Ryby i wyroby rybne
Wyniki przedstawia poniższa tabela
Lp
Nazwa dostawcy
Ilość punktów
1
IL-KAS Unicki Kasperek Sp.j.
100
Część C zapytania ofertowego - art. spożywcze
Lp
Nazwa dostawcy
Ilość punktów
1
IL-KAS Unicki Kasperek Sp.j.
100
2
S.O.T .Przem. Mleczarskiego B-stok
90
Część D zapytania ofertowego- warzywa i owoce
Lp
Nazwa dostawcy
ilość punktów
1
„ALWA”H.O.W.i ART. SPOŻ.
100
Część E zapytania ofertowego - pieczywo
Lp
Nazwa dostawcy
Ilość punktów
1
P.P.H-U.Cezary Babik
100
Część F zapytania ofertowego - nabiał
Lp
Nazwa dostawcy
Ilość punktów
1
IL-KAS Unicki Kasperek Sp.j.
90
2
S.O.T .Przem. Mleczarskiego B-stok
100
. 6. Wskazanie wyboru oferty wraz z uzasadnieniem
Mając na uwadze spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oraz przyjęte kryterium oceny złożonych ofert, Komisja oceniająca, mając również na względzie cenę najczęściej kupowanych artykuły z poszczególnych części oferty wybrała oferty:
Cz. A zapytania ofertowego: Sklep mięsny „JOGI”
Cz. B zapytania ofertowego: IL-KAS Unicki Kasperek Sp.j.
Cz. C zapytania ofertowego: IL-KAS Unicki Kasperek Sp.j
Cz. D zapytania ofertowego: „ALWA”H.O.W.i ART. SPOŻ.
Cz. E zapytania ofertowego: P.P.H-U.Cezary Babik
Cz. F zapytania ofertowego: S.O.T .Przem. Mleczarskiego B-stok
30 grudnia 2024
Zatwierdzam Podpis Składu Komisji j.w.
Dyrektor J.Tafelska M.Surażyńska
Zespołu Szkół Sportowych w Ełku A. Kozłowski H.Modzelewska
Dorota Karpińska
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
ZAKOŃCZONO Ełk, dnia 27.12.2023 godz. 10:25
Dyrektor Zespół Szkół Sportowych w Ełku informuje o wyborze oferty na wykonanie zamówienia: „Dostawa peletu drzewnego w 2024 r do Zespołu Szkół Sportowych w Ełku” zamówienia publiczne w trybie podstawowym, zgodnie z art.275 p.kt 1
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę paliwa stałego w postaci pelletu drzewnego do kotłowni Z.S.S. w Ełku przy ul. Suwalskiej 15
nr zam. publicznego ZP-Z.Sz.S 350.22.2023
Nazwa i adres Zamawiającego
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH w EŁKU
19 - 300 EŁK ul. SUWALSKA 15
tel. (87) 732-63-70
www.zss.elk.edu.pl e-mail: sekretariat@zss.elk.pl
Nazwa zamówienia
„Dostawę paliwa stałego w postaci peletu drzewnego do kotłowni Z.Sz.S. w Ełku przy ul. Suwalskiej 15 w 2024 roku ”
Opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostaw PELETU DRZEWNEGO l, na poziomie 120 ton w całym roku 2024 (jest to wielkość orientacyjna i szacunkowa obliczona na podstawie przewidywanego przez producenta kotłów zużycia paliwa) do kotłowni Zamawiającego, polegających na załadunku, transporcie i rozładunku peletu na koszt Wykonawcy. Dostawy są przeznaczone na potrzeby c.o. i cw.u. dla budynków zespołu Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15, opalanych biomasą, w roku 2024. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego i na jego zlecenie. Wykonawca winien wycenić dostawę peletu zgodnie z poniższymi warunkami wraz z kosztami załadunku, transportu i wyładunku do kotłowni Zamawiającego.
- Produkt stanowiący przedmiot dostawy:
- pelet drzewny – granulat o średnicy: 6 – 8mm,
- jakość peletu – produkt ma posiadać na dzień dostawy aktualne badania zgodne z normą <Norma DIN 51731> lub <norma DIN PLUS> lub <norma DIN PLUS EN A1> lub <Onorm M7135
- surowiec -z pozostałości pozrębowych oraz resztek drzewnych nie poddanych obróbce chemicznej
- klasy jakości: AI
- max .ilość popiołu 0,5%
- wartość opałowa od Q17,5 MJ/kg lub więcej 18 MJ/kg
Cześć 1
Dostawa PELETU DRZEWNEGO luzem, na poziomie 120 ton w całym roku 2024
Ilość ofert złożonych
w postępowaniu
1. PINETUM Sp.z o.o Markowszczyzna 86, 18-106 T.Kościelna/1525,20/
2. MAXIMER Sp. z oo 15-155 Białystok ul. Krańcowa 25 / 1474,77 zł/
3. ROLTOM StanisławTomaszewski,Tarnówka 98-240Szadek - 1375,75
4. BIO-TECHNIK Adam Łada, Łabędzia 7,15-539 B-stok – 1347,00 zł
5. POWiP WĘGLO-PELET, Krakowska 28, 33-350 P.Zdrój – 1287,81 zł
6. P.H.U. Kazimierz Florczyk Targowa 2, 18-500 Kolno – 1277,97 zł
Nazwa i adres wykonawcy którego oferta została wybrana
P.H.U. Kazimierz Florczyk 18-500 Kolno ul. Targowa 2
Oferta otrzymała pkt. 100 pkt.
Zaoferowana cena
( brutto)
cena za 1T brutto / 1277,97 zł
Uzasadnienie wyboru
Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę
cenową. Oferta uzyskała maksymalną ilość punktów - 100Ełk, dnia. 27.12.2023r Zatwierdzam :
Dorota Teresa Karpińska
Dyrektor Zespołu Szkół
Sportowych
......................................................................................................................................................................................
ZAKOŃCZONO
Ełk, dnia 21.12.2022
Dyrektor Zespół Szkół Sportowych w Ełku informuje o wyborze oferty na wykonanie zamówienia: „Dostawa peletu drzewnego w 2023 r do Zespołu Szkół Sportowych w Ełku” zamówienia publiczne w trybie podstawowym, zgodnie z art.275 p.kt 1 - nr ogłoszenia
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę biomasy– paliwa stałego w postaci pelletu drzewnego do kotłowni Z.S.S. w Ełku przy ul. Suwalskiej 15
nr zam. publicznego ZP-Z.Sz.S 350.21.2022
Nazwa i adres Zamawiającego
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH w EŁKU
19 - 300 EŁK ul. SUWALSKA 15
tel. (87) 732-63-70
www.zss.elk.edu.pl e-mail: sekretariat@zss.elk.pl
Nazwa zamówienia
„Dostawę biomasy – paliwa stałego w postaci peletu drzewnego do kotłowni Z.Sz.S. w Ełku przy ul. Suwalskiej 15 w 2023 roku ”
Opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostaw PELETU DRZEWNEGO l, na poziomie 100 ton w całym roku 2023 (jest to wielkość orientacyjna i szacunkowa obliczona na podstawie przewidywanego przez producenta kotłów zużycia paliwa) do kotłowni Zamawiającego, polegających na załadunku, transporcie i rozładunku peletu na koszt Wykonawcy. Dostawy są przeznaczone na potrzeby c.o. i cw.u. dla budynków zespołu Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15, opalanych biomasą, w roku 2023. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego i na jego zlecenie. Wykonawca winien wycenić dostawę peletu zgodnie z poniższymi warunkami wraz z kosztami załadunku, transportu i wyładunku do kotłowni Zamawiającego.
- Produkt stanowiący przedmiot dostawy:
- pelet drzewny – granulat o średnicy: 6 – 8mm,
- jakość peletu – produkt ma posiadać na dzień dostawy aktualne badania zgodne z normą <Norma DIN 51731> lub <norma DIN PLUS> lub <norma DIN PLUS EN A1> lub <Onorm M7135
- surowiec -z pozostałości pozrębowych oraz resztek drzewnych nie poddanych obróbce chemicznej
- klasy jakości: AI
- max .ilość popiołu 0,5%
- wartość opałowa od Q17,5 MJ/kg lub więcej 18 MJ/kg
Cześć 1
Dostawa PELETU DRZEWNEGO luzem, na poziomie 100 ton w całym roku 2023
Ilość ofert złożonych
w postępowaniu
1. Węglopasz Sp. zoo 60-648 Poznań ul. Piątkowska / 2755,20 /
2. MAXIMER Sp. z oo 15-155 Białystok ul. Krańcowa 25 / 2485,00/
3. BIO-MAX– Karolina Lato 19-335 Prostki ul. Krótka 20 - /2939,70 /
Nazwa i adres wykonawcy którego oferta została wybrana
MAXIMER Sp. z oo 15-155 Białystok ul. Krańcowa 25
Oferta otrzymała pkt. 100 pkt.
Zaoferowana cena
( brutto)
cena za 1T / 2485,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę
cenową. Oferta uzyskała maksymalną ilość punktów - 100Ełk, dnia. 21.12.2022r Zatwierdzam :
Dorota Teresa Karpińska
Dyrektor Zespołu Szkół
Sportowych w Ełku
.....................................................................................................................................................................................................
Zakończono zapytanie ofertowe ZSS.350.6.2022
Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Ełku ul. Suwalska 15 w informuje,
że zakończono w dniu 25.08.2022 o godz. 10 zbieranie zapytań ofertowych nr ZSS. 350.6.2022.
W związku z powyższym ogłasza się wynik wyboru oferenta na „Zakup i dostawa długopisów 3D oraz materiałów dydaktycznych w postaci filamentów do tych długopisów w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Ełk, dnia 25.08.2022 r.
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty
z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 150 000 złKomisja w składzie:
1 .Dorota Karpińska - przewodniczący- dyrektor
2. Emilia Pawlik – członek
3. Jadwiga Tafelska - członek
w celu udzielenia zamówienia na: dostawa - Zakup i dostawa długopisów 3D oraz materiałów dydaktycznych w postaci filamentów do tych długopisów w ramach programu Laboratoria Przyszłości przeprowadziła rozeznanie cenowe.
Dla zamówień o wartości poniżej progów ustawy PZP w dniu 16.08.2022 roku zaproszono Wykonawców poprzez: rozesłanie i umieszczenie na stronie Zamawiającego i BiP zapytania ofertowego z formularzem oferty skierowane do wykonawców, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji.
- W terminie składania ofert tj. do dnia 25.08. 2022 roku do godziny 10:00 wpłynęły następujące oferty
L.p.
Nazwa i adres Wykonawcy
Cenna netto za komplet
Cena brutto
1.
educarium sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 207
85-451 Bydgoszcz5519,00
7 167,00
2.
Moje Bambino Sp. z o.o.
ul. Graniczna 46 93-428 Łódź
3068, 00
3 774,00
3.
INTERDESK Rafał SŁOWIK
ul. Staszica 2 42-500 Będzin
3925,67
4828,58
4.
Seb-comp Sebastian Mazurek
ul. Kościelna 15a 07 -106 Miedzna
1788,62
2200,00
Wybrano ofertę, spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone
w zapytaniu ofertowym tj. ofertę nr 2 nazwa wykonawcy-
Moje Bambino Sp. z o.o. ul. Graniczna 46 93-428 Łódź
- Cena za komplet brutto 3774,00 zł
(słownie: trzy tysiące siedemset siedemdziesiąt cztery złote)
3. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta spełnia wszystkie kryteria z zapytania ofertowego. Na tym protokół zakończono
i po odczytaniu podpisano.
Ełk , dnia 25.08.2022 roku
1.przewodnicząca- Dorota Karpińska
2. członek - Emilia Pawlik 3. członek - Jadwiga Tfelska
.................................................................................................................................................................................................................................
Ełk, dnia 26.05.2022 r.
Zakończono zapytanie ofertowe ZSS.350.5.2022
Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Ełku ul. Suwalska 15 w informuje,
że zakończono w dniu 26.05.2022 o godz. 10 zbieranie zapytań ofertowych nr ZSS. 350.5.2022.
W związku z powyższym ogłasza się wynik wyboru oferenta na „Zakup i dostawę pomocy przyrodniczych oraz materiałów dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty
z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 150 000 złKomisja w składzie:
1 .Dorota Karpińska - przewodniczący- dyrektor
2. Emilia Pawlik – członek
3. Jadwiga Tafelska - członek
W celu udzielenia zamówienia na: dostawę - Zakup i dostawa pomocy przyrodniczych oraz materiałów dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości” nr ZSS.350.5.2022 przeprowadziła rozeznanie cenowe.
Dla zamówień o wartości poniżej progów ustawy PZP w dniu 12.05.2022 roku zaproszono do udziału w postępowaniu Wykonawców poprzez: publikację zapytania ofertowego na stronie szkoły i BIP oraz rozesłano zapytania ofertowe z formularzem oferty skierowane do 3 wykonawców, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji.
W terminie składania ofert tj. do dnia 26 maja 2022 roku do godziny 10:00 wpłynęło cztery oferty :
Lp
Nazwa oferenta
Cena netto
Cena brutto
1.
J T MEBEL 83-300 Kartuzy ul. Gdańska 45
22 222,00
27333,06
2.
EDUCARIUM 85-451 Bydgoszcz ul.Grunwaldzka 207
18 158,94
22 335,00
3.
Moje Bambino 93-428 Łódź ul. Graniczna 46
18 089,17
22 249,68
4.
FH PIĄTKA Teresa Bajor 39-300 Mielec ul. Pułaskiego 2a
21 131,71
25 992,00
Wybrano ofertę , która spełniała wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym tj.
ofertę nr 3 nazwa wykonawcy- Moje Bambino Sp. z o.o. 93-428 Łódź ul. Graniczna 46
Cena netto 18 089,17 zł, cena brutto 22 249,68 zł
(słownie: dwadzieścia dwa tysiące dwieście czterdzieści dziewięć złotych 68/100 )
2. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta spełnia wszystkie kryteria z zapytania ofertowego oraz najniższa cena.
Na tym protokół zakończono i po odczytaniu podpisano.
Ełk , dnia 26.05.2022 roku
1.przewodnicząca- Dorota Karpińska
2. członek Emilia Pawlik 3. członek Jagoda Tafelska
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
związanych z Zamówieniami Publicznymi PZP
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówień jest:
Zespół Szkół Sportowych w Ełku
ul. Suwalska 15,
19-300 Ełk;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u Administratora za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl lub pisemnie na adres administratora,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
RODO (ograniczenia stosowania):
* Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Zatwierdzam :
Dyrektor
Zespołu Szkół Sportowych w Ełku
Dorota Karpińska
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 22.12.2021 r.
Zakończono zapytanie ofertowe ZSS.350.4.2021
Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Ełku ul. Suwalska 15 w informuje,
że zakończono w dniu 22.12.2021 o godz. 10 zbieranie zapytań ofertowych nr ZSS.350.4.2021.
W związku z powyższym ogłasza się wynik wyboru oferenta na „Zakup i dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty
z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 150 000 złKomisja w składzie:
1 .Dorota Karpińska - przewodniczący- dyrektor
2. Emilia Pawlik – członek
3. Jadwiga Tafelska - członek
W celu udzielenia zamówienia na: dostawę - Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości” nr ZSS.350.4.2021 przeprowadziła rozeznanie cenowe.
Dla zamówień o wartości poniżej progów ustawy PZP w dniu 15.12.2021 roku zaproszono do udziału w postępowaniu Wykonawców poprzez: publikację zapytania ofertowego na stronie szkoły i BIP oraz rozesłano zapytania ofertowe z formularzem oferty skierowane do 3 wykonawców, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji.
- W terminie składania ofert tj. do dnia 22 grudnia 2021 roku do godziny 10:00 wpłynęła jedna oferta:
L.p.
Nazwa i adres Wykonawcy
Cenna netto
Cena brutto
1.
Moje Bambino Sp. z o.o.
93-428 Łódź ul. Graniczna 46
81419,54
96276,80
Wybrano ofertę , która spełniała wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym tj.
ofertę nr 1 nazwa wykonawcy- Moje Bambino Sp. z o.o. 93-428 Łódź ul. Graniczna 46
- Cena netto 81 419,54 zł, cena brutto 96 276,80 zł
(słownie: dziewięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście siedemdziesiąt sześć złotych 80/100 )
2. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta spełnia wszystkie kryteria z zapytania ofertowego oraz najniższa cena.
Na tym protokół zakończono i po odczytaniu podpisano.
Ełk , dnia 22.12.2021 roku
1.przewodnicząca- Dorota Karpińska
2. członek Emilia Pawlik
3.członek Jagoda Tafelska
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
związanych z Zamówieniami Publicznymi PZP
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówień jest:
Zespół Szkół Sportowych w Ełku
ul. Suwalska 15,
19-300 Ełk;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u Administratora za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl lub pisemnie na adres administratora,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
RODO (ograniczenia stosowania):
* Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Zatwierdzam :
Dyrektor
Zespołu Szkół Sportowych w Ełku
Dorota Karpińska
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ełk, dnia 21.12.2021 r.
Zakończono zapytanie ofertowe ZSS.350.3.2021
Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Ełku ul. Suwalska 15 w informuje,
że zakończono w dniu 21.12.2021 o godz. 10 zbieranie zapytań ofertowych nr ZSS.350.3.2021.
W związku z powyższym ogłasza się wynik wyboru oferenta na „Zakup i dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty
z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 150 000 złKomisja w składzie:
1 .Dorota Karpińska - przewodniczący- dyrektor
2. Emilia Pawlik – członek
3. Jadwiga Tafelska - członek
W celu udzielenia zamówienia na: dostawę - Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości” nr ZSS.350.3.2021 przeprowadziła rozeznanie cenowe.
Dla zamówień o wartości poniżej progów ustawy PZP w dniu 13.12.2021 roku zaproszono do udziału w postępowaniu Wykonawców poprzez: publikację zapytania ofertowego na stronie szkoły i BIP oraz rozesłano zapytania ofertowe z formularzem oferty skierowane do 3 wykonawców, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji.
- W terminie składania ofert tj. do dnia 21 grudnia 2021 roku do godziny 10:00 wpłynęły następujące oferty
L.p.
Nazwa i adres Wykonawcy
Cenna netto
Cena brutto
1.
TEMATIK EŁK Sp. z o.o.
19-300 Ełk ul. Wawelska 22H
12537, 00
15420,51
2.
MASZKOMP ROBERT MASZKOWSKI
19-300 Ełk ul. Mickiewicza 42 / lokal 9
11869,92
14 600,00
Wybrano ofertę najkorzystniejszą spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym tj. ofertę nr 2 nazwa wykonawcy- MASZKOMP ROBERT MASZKOWSKI 19-300 Ełk ul. Mickiewicza 42 / lokal 9
- Cena netto 11869,92 zł, cena brutto 14 600,00 zł
(słownie: czternaście tysięcy sześćset złotych)
2. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta spełnia wszystkie kryteria z zapytania ofertowego oraz najniższa cena.
Na tym protokół zakończono i po odczytaniu podpisano.
Ełk , dnia 21.12.2021 roku
1.przewodnicząca- Dorota Karpińska
2. członek Emilia Pawlik
3.członek Jagoda Tafelska
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
związanych z Zamówieniami Publicznymi PZP
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówień jest:
Zespół Szkół Sportowych w Ełku
ul. Suwalska 15,
19-300 Ełk;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u Administratora za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl lub pisemnie na adres administratora,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
RODO (ograniczenia stosowania):
* Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Zatwierdzam :
Dyrektor
Zespołu Szkół Sportowych w Ełku
Dorota Karpińska
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zapytanie ofertowe w trybie analizy rynku -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Dyrektor Zespół Szkół Sportowych w Ełku informuje o wyborze oferty na wykonanie zamówienia: „Dostawa peletu drzewnego w 2022 r do Zespołu Szkół Sportowych w Ełku”
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę biomasy– paliwa stałego w postaci pelletu drzewnego do kotłowni Z.S.S. w Ełku przy ul. Suwalskiej 15
nr zam. publicznego ZP-Z.Sz.S 350.20.2021
Nazwa i adres Zamawiającego
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH w EŁKU
19 - 300 EŁK ul. SUWALSKA 15
tel. (87) 732-63-70
www.zss.elk.edu.pl e-mail: sekretariat@zss.elk.pl
Nazwa zamówienia
„Dostawę biomasy – paliwa stałego w postaci peletu drzewnego do kotłowni Z.Sz.S. w Ełku przy ul. Suwalskiej 15 w 2022 roku ”
Opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostaw PELETU DRZEWNEGO l, na poziomie 100 ton w całym roku 2022 (jest to wielkość orientacyjna i szacunkowa obliczona na podstawie przewidywanego przez producenta kotłów zużycia paliwa) do kotłowni Zamawiającego, polegających na załadunku, transporcie i rozładunku peletu na koszt Wykonawcy. Dostawy są przeznaczone na potrzeby c.o. i cw.u. dla budynków zespołu Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15, opalanych biomasą, w roku 2022. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego i na jego zlecenie. Wykonawca winien wycenić dostawę peletu zgodnie z poniższymi warunkami wraz z kosztami załadunku, transportu i wyładunku do kotłowni Zamawiającego.
- Produkt stanowiący przedmiot dostawy:
- pelet drzewny – granulat o średnicy: 6 – 8mm,
- jakość peletu – produkt ma posiadać na dzień dostawy aktualne badania zgodne z normą <Norma DIN 51731> lub <norma DIN PLUS> lub <norma DIN PLUS EN A1> lub <Onorm M7135
- surowiec -z pozostałości pozrębowych oraz resztek drzewnych nie poddanych obróbce chemicznej
- klasy jakości: AI
- max .ilość popiołu 0,5%
- wartość opałowa od Q17,5 MJ/kg lub więcej 18 MJ/kg
Cześć 1
Dostawa PELETU DRZEWNEGO luzem, na poziomie 100 ton w całym roku 2022
Ilość ofert złożonych
w postępowaniu
1. MAXIMER Sp. z oo 15-155 Białystok ul. Krańcowa 25 / 1350,00/
2. Bioopał Agata Lenczewska Rogówek 12D 16-070 Choroszcz 3 / 1094,00/ - 92 % siła oferty
Nazwa i adres wykonawcy którego oferta została wybrana
MAXIMER Sp. z oo 15-155 Białystok ul. Krańcowa 25 / 1350,00/ otrzymał pkt. 100 pkt.%
Zaoferowana cena
( brutto)
1350 ,00 cena za 1T / 7 zł brutto
Uzasadnienie wyboru
Wybrana oferta przedstawiała najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, oraz preferowany sposobu dostawy. Jakość, wartość opałowa oraz pozostałości po spaleniu, zostały sprawdzone w naszych kotłach i najlepiej odpowiada naszym wymaganiom. Oferta uzyskała maksymalną ilość punktów – 100 %
Ełk, dnia. 21.12.2021r Zatwierdzam :
Dyrektor
Zespołu Szkół Sportowych
Dorota Teresa Karpińska