•    Już

        •   zamówienie publiczne zakończono

        • Status - zakończono zamówienie publiczne

        •                                                                                                                                                   Ełk, dnia 21.12.2022

           

          Dyrektor Zespół Szkół Sportowych w Ełku informuje o wyborze  oferty na wykonanie zamówienia: „Dostawa peletu drzewnego w 2023 r do Zespołu Szkół Sportowych w Ełku” zamówienia publiczne w trybie podstawowym nr 350.21.2022

                

          Protokół  z wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę biomasy– paliwa stałego w postaci pelletu drzewnego do kotłowni Z.S.S. w Ełku przy ul. Suwalskiej 15

          nr zam. publicznego ZP-Z.Sz.S 350.21.2022

           

          Nazwa i adres Zamawiającego

          ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH w EŁKU

          19 - 300  EŁK   ul. SUWALSKA 15

              tel. (87) 732-63-70            

          www.zss.elk.edu.pl   e-mail: sekretariat@zss.elk.pl

          Nazwa zamówienia

          „Dostawę  biomasy – paliwa stałego w postaci peletu drzewnego do kotłowni Z.Sz.S. w Ełku przy ul. Suwalskiej 15 w 2023 roku  ”

          Opis przedmiotu zamówienia

          Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostaw PELETU DRZEWNEGO l, na poziomie 100 ton w całym roku 2023 (jest to wielkość orientacyjna i szacunkowa obliczona na podstawie przewidywanego przez producenta kotłów zużycia paliwa) do kotłowni Zamawiającego, polegających na załadunku, transporcie i rozładunku peletu na koszt Wykonawcy. Dostawy są przeznaczone na potrzeby c.o. i cw.u. dla budynków zespołu Szkół  Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15, opalanych biomasą, w  roku 2023. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego i na jego zlecenie. Wykonawca winien wycenić dostawę peletu zgodnie z poniższymi warunkami wraz z kosztami załadunku, transportu i wyładunku do kotłowni Zamawiającego.

          1. Produkt stanowiący przedmiot dostawy:
          1. pelet drzewny – granulat o średnicy: 6 – 8mm,  
          2. jakość peletu – produkt ma posiadać na dzień dostawy aktualne badania zgodne z normą   <Norma DIN 51731> lub <norma DIN PLUS> lub <norma DIN PLUS EN A1> lub <Onorm M7135
          3. surowiec -z pozostałości pozrębowych oraz resztek drzewnych nie poddanych obróbce chemicznej
          4. klasy jakości: AI
          5. max .ilość popiołu 0,5%
          6. wartość opałowa od Q17,5 MJ/kg lub więcej 18  MJ/kg

          Cześć 1

          Dostawa  PELETU DRZEWNEGO luzem, na poziomie 100 ton w całym roku 2023

          Ilość ofert złożonych

          w postępowaniu

           

          1. Węglopasz Sp. zoo 60-648 Poznań ul. Piątkowska / 2755,20  /     

          2. MAXIMER Sp. z oo 15-155 Białystok ul. Krańcowa 25 / 2485,00/

          3. BIO-MAX– Karolina Lato 19-335 Prostki ul. Krótka 20  - /2939,70 /

          Nazwa i adres wykonawcy którego oferta została wybrana

           MAXIMER Sp. z oo 15-155 Białystok ul. Krańcowa 25

          Oferta otrzymała pkt. 100 pkt.

           

          Zaoferowana cena

          ( brutto)

           cena za 1T / 2485,00

          Uzasadnienie wyboru

          Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę
          cenową.  Oferta uzyskała maksymalną ilość punktów - 100

           

           

           

              Ełk, dnia. 21.12.2022r                                                                      Zatwierdzam :     

                                                                                                              Dorota Teresa Karpińska

                                                                                                              Dyrektor  Zespołu Szkół

                                                                                                                       Sportowych w Ełku

          .....................................................................................................................................................................................................

          Zakończono zapytanie ofertowe ZSS.350.6.2022

          Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Ełku ul. Suwalska 15 w informuje,

          że zakończono w dniu 25.08.2022 o godz. 10 zbieranie zapytań ofertowych nr ZSS. 350.6.2022.

               W związku z powyższym  ogłasza się wynik  wyboru oferenta na Zakup i dostawa długopisów 3D oraz materiałów dydaktycznych w postaci filamentów  do  tych długopisów w ramach programu Laboratoria Przyszłości  

          Ełk, dnia 25.08.2022 r.

          Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty

          z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia
          o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 150 000 zł

          Komisja w składzie:

          1 .Dorota Karpińska - przewodniczący- dyrektor

          2. Emilia Pawlik – członek

          3. Jadwiga Tafelska - członek

           

          w celu udzielenia zamówienia na: dostawa - Zakup i dostawa długopisów 3D oraz materiałów dydaktycznych w postaci filamentów  do  tych długopisów w ramach programu Laboratoria Przyszłości przeprowadziła rozeznanie cenowe.

          Dla zamówień o wartości poniżej progów ustawy PZP w dniu 16.08.2022 roku zaproszono  Wykonawców poprzez: rozesłanie i umieszczenie na stronie Zamawiającego i BiP zapytania ofertowego z formularzem oferty skierowane do  wykonawców, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji.

          1. W terminie składania ofert tj. do dnia 25.08. 2022 roku do godziny 10:00 wpłynęły następujące oferty

          L.p.

          Nazwa i adres Wykonawcy

          Cenna netto za komplet

          Cena brutto

          1.

          educarium sp. z o.o.

          ul. Grunwaldzka 207
          85-451 Bydgoszcz

          5519,00

          7 167,00

          2.

          Moje Bambino Sp. z o.o.

          ul. Graniczna 46   93-428 Łódź

          3068, 00

                 3 774,00

          3.

          INTERDESK Rafał SŁOWIK

           ul. Staszica 2 42-500 Będzin

          3925,67

          4828,58

          4.

          Seb-comp Sebastian Mazurek

          ul. Kościelna 15a 07 -106 Miedzna

          1788,62

          2200,00

           

           

           

           

           

               Wybrano ofertę, spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone

          w zapytaniu ofertowym tj. ofertę nr 2 nazwa wykonawcy-

           Moje Bambino Sp. z o.o.     ul. Graniczna 46   93-428 Łódź

          1. Cena za komplet  brutto 3774,00  zł

          (słownie: trzy tysiące siedemset siedemdziesiąt cztery złote)

          3. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:

          Oferta spełnia wszystkie kryteria z zapytania ofertowego. Na tym protokół zakończono

          i po odczytaniu podpisano.

           

          Ełk , dnia 25.08.2022 roku                                                                                                                                                                    

           

          1.przewodnicząca- Dorota Karpińska

          2. członek   - Emilia Pawlik            3. członek   - Jadwiga Tfelska                     

          .................................................................................................................................................................................................................................                  

          Ełk, dnia 26.05.2022 r.

          Zakończono zapytanie ofertowe ZSS.350.5.2022

          Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Ełku ul. Suwalska 15 w informuje,

          że zakończono w dniu 26.05.2022 o godz. 10 zbieranie zapytań ofertowych nr ZSS. 350.5.2022.

               W związku z powyższym  ogłasza się wynik  wyboru oferenta na „Zakup i dostawę pomocy przyrodniczych oraz materiałów dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości”  

          Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty

          z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia
          o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 150 000 zł

          Komisja w składzie:

          1 .Dorota Karpińska - przewodniczący- dyrektor

          2. Emilia Pawlik – członek

          3. Jadwiga Tafelska - członek

          W celu udzielenia zamówienia na: dostawę - Zakup i dostawa pomocy przyrodniczych oraz materiałów dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości”  nr ZSS.350.5.2022 przeprowadziła rozeznanie cenowe.

          Dla zamówień o wartości poniżej progów ustawy PZP w dniu 12.05.2022 roku zaproszono do udziału w postępowaniu Wykonawców poprzez: publikację zapytania ofertowego na stronie szkoły i  BIP  oraz rozesłano zapytania ofertowe z formularzem oferty skierowane do 3 wykonawców, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji.

          W terminie składania ofert tj. do dnia 26 maja 2022 roku do godziny 10:00 wpłynęło cztery oferty :

          Lp

          Nazwa oferenta

          Cena netto

          Cena brutto

          1.

          J T MEBEL  83-300 Kartuzy ul. Gdańska 45

          22 222,00

          27333,06

          2.

          EDUCARIUM 85-451 Bydgoszcz ul.Grunwaldzka 207

          18 158,94

          22 335,00

          3.

          Moje Bambino 93-428 Łódź ul. Graniczna 46

          18 089,17

          22 249,68

          4.

          FH PIĄTKA Teresa Bajor 39-300 Mielec ul. Pułaskiego 2a

          21 131,71

          25 992,00

           

          Wybrano ofertę , która spełniała wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym tj.

          ofertę nr 3 nazwa wykonawcy-  Moje Bambino Sp. z o.o. 93-428 Łódź ul. Graniczna 46

          Cena netto 18 089,17 zł, cena brutto 22 249,68  zł

          (słownie: dwadzieścia dwa tysiące dwieście czterdzieści dziewięć  złotych 68/100 )

          2. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:

          Oferta spełnia wszystkie kryteria z zapytania ofertowego oraz najniższa cena.

          Na tym protokół zakończono i po odczytaniu podpisano.

           Ełk , dnia 26.05.2022 roku                                                                                                             

          1.przewodnicząca- Dorota Karpińska

          2. członek              Emilia Pawlik                                                                                                                                                  3. członek             Jagoda Tafelska

           

          Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

          związanych z Zamówieniami Publicznymi PZP

          Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z

          04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

          a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówień  jest:

           Zespół Szkół Sportowych w Ełku

          ul. Suwalska 15,

          19-300 Ełk;

          b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u  Administratora za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl lub pisemnie na adres administratora,

          c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO

          d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa Pzp”;

          e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

          f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

          g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

          h) posiada Pani/Pan:

          − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

          − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

          − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych

          osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;

          − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że

          przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

          i) nie przysługuje Pani/Panu:

          − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

          − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

          − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż

          podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

           RODO (ograniczenia stosowania):

          * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

          ** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

                                                                                                                                                                            Zatwierdzam :

                                                                                                                         Dyrektor

                                                                                                                       Zespołu Szkół Sportowych w Ełku

                                                                                                                          Dorota Karpińska

           

          -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

           

          Ełk, dnia 22.12.2021 r.

          Zakończono zapytanie ofertowe ZSS.350.4.2021

                Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Ełku ul. Suwalska 15 w informuje,

          że zakończono w dniu 22.12.2021 o godz. 10 zbieranie zapytań ofertowych nr ZSS.350.4.2021.

               W związku z powyższym  ogłasza się wynik  wyboru oferenta na „Zakup i dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”  

           

          Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty

          z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia
          o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 150 000 zł

          Komisja w składzie:

          1 .Dorota Karpińska - przewodniczący- dyrektor

          2. Emilia Pawlik – członek

          3. Jadwiga Tafelska - członek

          W celu udzielenia zamówienia na: dostawę - Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”  nr ZSS.350.4.2021 przeprowadziła rozeznanie cenowe.

          Dla zamówień o wartości poniżej progów ustawy PZP w dniu 15.12.2021 roku zaproszono do udziału w postępowaniu Wykonawców poprzez: publikację zapytania ofertowego na stronie szkoły i  BIP  oraz rozesłano zapytania ofertowe z formularzem oferty skierowane do 3 wykonawców, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji.

          1. W terminie składania ofert tj. do dnia 22 grudnia 2021 roku do godziny 10:00 wpłynęła jedna oferta:

          L.p.

          Nazwa i adres Wykonawcy

          Cenna netto

          Cena brutto

          1.

          Moje Bambino Sp. z o.o.

          93-428 Łódź ul. Graniczna 46

          81419,54

          96276,80

           

                  Wybrano ofertę , która spełniała wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym tj.

          ofertę nr 1 nazwa wykonawcy-  Moje Bambino Sp. z o.o. 93-428 Łódź ul. Graniczna 46

          1. Cena netto 81 419,54 zł, cena brutto 96 276,80  zł

          (słownie: dziewięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście siedemdziesiąt sześć złotych 80/100 )

          2. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:

          Oferta spełnia wszystkie kryteria z zapytania ofertowego oraz najniższa cena.

          Na tym protokół zakończono i po odczytaniu podpisano.

          Ełk , dnia 22.12.2021 roku                                                                                                             

          1.przewodnicząca- Dorota Karpińska

          2. członek               Emilia Pawlik                                                                                  

          3.członek             Jagoda Tafelska

           

           

           

          Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

          związanych z Zamówieniami Publicznymi PZP

          Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z

          04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

          a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówień  jest:

           Zespół Szkół Sportowych w Ełku

          ul. Suwalska 15,

          19-300 Ełk;

          b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u  Administratora za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl lub pisemnie na adres administratora,

          c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO

          d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa Pzp”;

          e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

          f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

          g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

          h) posiada Pani/Pan:

          − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

          − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

          − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych

          osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;

          − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że

          przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

          i) nie przysługuje Pani/Panu:

          − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

          − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

          − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż

          podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

           RODO (ograniczenia stosowania):

          * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

          ** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

                                                                                                                                                         Zatwierdzam :

                                                                                                                         Dyrektor

                                                                                                                       Zespołu Szkół Sportowych w Ełku

                                                                                                                          Dorota Karpińska

          xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

                       

          Ełk, dnia 21.12.2021 r.

           

          Zakończono zapytanie ofertowe ZSS.350.3.2021

                Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Ełku ul. Suwalska 15 w informuje,

          że zakończono w dniu 21.12.2021 o godz. 10 zbieranie zapytań ofertowych nr ZSS.350.3.2021.

               W związku z powyższym  ogłasza się wynik  wyboru oferenta na „Zakup i dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”  

           

          Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty

          z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia
          o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 150 000 zł

          Komisja w składzie:

          1 .Dorota Karpińska - przewodniczący- dyrektor

          2. Emilia Pawlik – członek

          3. Jadwiga Tafelska - członek

           

          W celu udzielenia zamówienia na: dostawę - Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”  nr ZSS.350.3.2021 przeprowadziła rozeznanie cenowe.

          Dla zamówień o wartości poniżej progów ustawy PZP w dniu 13.12.2021 roku zaproszono do udziału w postępowaniu Wykonawców poprzez: publikację zapytania ofertowego na stronie szkoły i  BIP  oraz rozesłano zapytania ofertowe z formularzem oferty skierowane do 3 wykonawców, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji.

          1. W terminie składania ofert tj. do dnia 21 grudnia 2021 roku do godziny 10:00 wpłynęły następujące oferty

          L.p.

          Nazwa i adres Wykonawcy

          Cenna netto

          Cena brutto

          1.

          TEMATIK EŁK Sp. z o.o.

          19-300 Ełk ul. Wawelska 22H

          12537, 00

          15420,51

          2.

          MASZKOMP ROBERT MASZKOWSKI

          19-300 Ełk ul. Mickiewicza 42 / lokal 9

           

          11869,92

          14 600,00

           

               Wybrano ofertę najkorzystniejszą spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym tj. ofertę nr 2 nazwa wykonawcy-  MASZKOMP ROBERT MASZKOWSKI     19-300 Ełk ul. Mickiewicza 42 / lokal 9

          1. Cena netto 11869,92 zł, cena brutto 14 600,00 zł

          (słownie: czternaście tysięcy sześćset złotych)

          2. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:

          Oferta spełnia wszystkie kryteria z zapytania ofertowego oraz najniższa cena.

          Na tym protokół zakończono i po odczytaniu podpisano.

          Ełk , dnia 21.12.2021 roku                                                                                                                                                              

          1.przewodnicząca- Dorota Karpińska

          2. członek               Emilia Pawlik

          3.członek        Jagoda Tafelska

           

          Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

          związanych z Zamówieniami Publicznymi PZP

          Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z

          04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

          a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówień  jest:

           Zespół Szkół Sportowych w Ełku

          ul. Suwalska 15,

          19-300 Ełk;

          b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u  Administratora za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl lub pisemnie na adres administratora,

          c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO

          d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa Pzp”;

          e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

          f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

          g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

          h) posiada Pani/Pan:

          − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

          − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

          − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych

          osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;

          − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że

          przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

          i) nie przysługuje Pani/Panu:

          − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

          − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

          − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż

          podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

           RODO (ograniczenia stosowania):

          * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

          ** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

           

                                                                                                                                 Zatwierdzam :

                                                                                                                                             Dyrektor

                                                                                                                         Zespołu Szkół Sportowych w Ełku

                                                                                                                                       Dorota Karpińska

          xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

           

           

          Zapytanie ofertowe w trybie analizy rynku  -

          Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

           

           

          Dyrektor Zespół Szkół Sportowych w Ełku informuje o wyborze  oferty na wykonanie zamówienia: „Dostawa peletu drzewnego w 2022 r do Zespołu Szkół Sportowych w Ełku”

           

          Protokół  z wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę biomasy– paliwa stałego w postaci pelletu drzewnego do kotłowni Z.S.S. w Ełku przy ul. Suwalskiej 15

          nr zam. publicznego ZP-Z.Sz.S 350.20.2021

           

          Nazwa i adres Zamawiającego

          ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH w EŁKU

          19 - 300  EŁK   ul. SUWALSKA 15

              tel. (87) 732-63-70            

          www.zss.elk.edu.pl   e-mail: sekretariat@zss.elk.pl

          Nazwa zamówienia

          „Dostawę  biomasy – paliwa stałego w postaci peletu drzewnego do kotłowni Z.Sz.S. w Ełku przy ul. Suwalskiej 15 w 2022 roku  ”

          Opis przedmiotu zamówienia

          Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostaw PELETU DRZEWNEGO l, na poziomie 100 ton w całym roku 2022 (jest to wielkość orientacyjna i szacunkowa obliczona na podstawie przewidywanego przez producenta kotłów zużycia paliwa) do kotłowni Zamawiającego, polegających na załadunku, transporcie i rozładunku peletu na koszt Wykonawcy. Dostawy są przeznaczone na potrzeby c.o. i cw.u. dla budynków zespołu Szkół  Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15, opalanych biomasą, w  roku 2022. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego i na jego zlecenie. Wykonawca winien wycenić dostawę peletu zgodnie z poniższymi warunkami wraz z kosztami załadunku, transportu i wyładunku do kotłowni Zamawiającego.

           

          1. Produkt stanowiący przedmiot dostawy:
          1. pelet drzewny – granulat o średnicy: 6 – 8mm,  
          2. jakość peletu – produkt ma posiadać na dzień dostawy aktualne badania zgodne z normą   <Norma DIN 51731> lub <norma DIN PLUS> lub <norma DIN PLUS EN A1> lub <Onorm M7135
          3. surowiec -z pozostałości pozrębowych oraz resztek drzewnych nie poddanych obróbce chemicznej
          4. klasy jakości: AI
          5. max .ilość popiołu 0,5%
          6. wartość opałowa od Q17,5 MJ/kg lub więcej 18  MJ/kg

           

          Cześć 1

          Dostawa  PELETU DRZEWNEGO luzem, na poziomie 100 ton w całym roku 2022

          Ilość ofert złożonych

          w postępowaniu

          1. MAXIMER Sp. z oo 15-155 Białystok ul. Krańcowa 25 / 1350,00/

          2. Bioopał Agata Lenczewska Rogówek 12D 16-070 Choroszcz 3 / 1094,00/  - 92 % siła oferty

           

          Nazwa i adres wykonawcy którego oferta została wybrana

           MAXIMER Sp. z oo 15-155 Białystok ul. Krańcowa 25 / 1350,00/ otrzymał pkt. 100 pkt.%

           

          Zaoferowana cena

          ( brutto)

           1350 ,00 cena za 1T / 7 zł brutto

          Uzasadnienie wyboru

          Wybrana oferta przedstawiała  najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, oraz preferowany sposobu dostawy. Jakość, wartość opałowa oraz pozostałości po spaleniu, zostały sprawdzone w naszych kotłach i najlepiej odpowiada naszym wymaganiom. Oferta uzyskała maksymalną ilość punktów – 100 %

           

           

           

              Ełk, dnia. 21.12.2021r                                                                      Zatwierdzam :     

                                                                                                                            Dyrektor 

                                                                                                            Zespołu Szkół Sportowych

                                                                                                              Dorota Teresa Karpińska

           

           

           

           

    • Kontakt

      • Zespół Szkół Sportowych w Ełku, ul. Suwalska 15
      • 87 732 63 70
      • Suwalska 15 19-300 Ełk Poland
      • Godziny pracy szkoły 7-20
      • NIP: 8481553112
      • REGON: 790371285
      • Strona archiwalna: www.archiwalna.zss.elk.pl/news.php
  • Galeria zdjęć

      brak danych
  • liczba odwiedzin: 4351