• Karta_przyjecia_dziecka_na_obiady.docx

         

        KARTA PRZYJĘCIA DZIECKA NA OBIADY W ROKU SZKOLNYM  2021/2022

        Proszę o przyjęcie…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

        ( Imię i nazwisko dziecka)

        Ucznia klasy*1……………………… o profilu *2……………………………………. rok urodzenia …………………..na obiady od dnia………………………………………………………………………..

        Dane dziecka:

        Imię i nazwisko rodziców/ opiekunów prawnych………………………………………………………………………………………………………..

        Telefon kontaktowy do rodziców/ opiekunów prawnych……………………………………………………………………………………………

        Adres e-mail rodziców/ opiekunów prawnych ……………………………………………………………………………………………………………..

        Przyjmuję do wiadomości, że:

        1. Informacje zawarte w niniejszej karcie są zgodne ze stanem faktycznym( odpowiedzialność karna z art. 233 kodeksu karnego).
        2. Opłaty za obiady będę regularnie uiszczać  do 10-ego każdego miesiąca, przelewem na konto szkoły

        PKO BP   62 1020 4724 0000 3102 0075 9977

        3. W przypadku nieobecności  na obiedzie przysługuje częściowy zwrot opłaty miesięcznej proporcjonalnie do      

        liczby nieobecności, pod warunkiem zgłoszenia nieobecności osoby korzystającej z obiadu z co najmniej      jednodniowym wyprzedzeniem. Będę informować o nieobecności dziecka (osobiście u intendentki,  telefonicznie  na nr. 87 732 63 66 lub mailowo   gosia.surazynska @o2.pl)

        4.   Odpisy za niewykorzystane posiłki w danym miesiącu dokonuje się w następnym miesiącu rozliczeniowym, jeśli został spełniony warunek z punktu 2 i 3.

        5.   W przypadku niezgłoszenia absencji dziecka w wyżej wymienionym terminie nie będę ubiegać się o zwrot kosztów za wyżywienie  za czas nieobecności.

        6.  Osoby zwlekające z opłatą w terminie zostaną skreślone z listy żywieniowej.

        7.  Osoby rezygnujące z obiadów powinny zgłosić ten fakt najpóźniej na 2 dni przed rezygnacją lub na koniec miesiąca w formie pisemnej u intendentki.

        8.  Posiłki wydawane są w dniach prowadzonych zajęć dydaktyczno – wychowawczych w godzinach :

        -uczniowie klas 0-III jedzą obiady w trakcie lekcji pod opieką wychowawcy klasy

        - uczniowie klas IV-V jedzą obiady w trakcie I długiej przerwy o godzinie 10.35-10.50

        -uczniowie klas VI-VII jedzą obiady w trakcie II długiej przerwy o godzinie 11.35-11.50

        - uczniowie z klas GS i LO jedzą obiady  w trakcie III długiej przerwy czyli o godzinie 12.35-12.50

        Data……………                                                            Podpis (rodzica, prawnego opiekuna)………………………………………………..

         

        Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

        1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych mojego dziecka, przez administratora

        Zespołu Szkół Sportowych  w Ełku , ul Suwalska 15 związanych  z naborem i uczęszczaniem dziecka na obiady szkolne w roku szkolnym 2020/2021

        2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.

        3. Zapoznałem się z treścią klauzuli informacyjnej znajdującej się na odwrocie formularza, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

        Data………………….                                                                                                            Podpis………………………………………………………

         

        *1klasa w której dziecko będzie uczęszczało na obiady  *2 ogólna, piłka nożna, piłka siatkowa

         

         

         

        Ełk 23-05-2018 roku

         

         

        Klauzula informacyjna dotycząca Administratora danych osobowych

                                       Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia

                                       27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych

                                       osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy

                                       95/46/WE ( 4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL )

                                       Informuję że:

                                       Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Sportowych w Ełku , 19-300 Ełk

                                       Ul. Suwalska 15

                                       Przedstawicielem Administratora jest Dorota Teresa Karpińska,

                                       Tel: 87 732 63 70, e-mail:  sekretariat@zss.elk.pl

                                       Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c ogólnego rozporządzenia

                                       Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie swobodnego

                                       przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( 4.5.2016 L 119/38 Dziennik

                                       Urzędowy Unii Europejskiej PL )

                                       U administratora danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można

                                        się skontaktować poprzez e-mail : dane.osobowe.elk@gmail.com

                                       Z inspektorem danych osobowych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących

                                       przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw  związanych z przetwarzaniem danych.

                                       Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych

                                       osobowych na podstawie przepisów  prawa lub przyznania świadczeń socjalnych.

                                       Każdemu którego dane są przetwarzane przysługuje prawo do: żądania od administratora dostępu

                                       dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia

                                       przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.

                                      

                                       Każdemu którego dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu

                                       Nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.

         

                                      

         

         

         

         

    • Kontakty

      • Zespół Szkół Sportowych w Ełku, ul. Suwalska 15
      • sekretariat@zss.elk.pl
      • sekretariat@zss.elk.pl
      • 87 732 63 70
      • Suwalska 15
      • Godziny pracy szkoły 7-20
      • NIP: 8481553112
      • REGON: 790371285
      • Strona archiwalna: www.archiwalna.zss.elk.pl/news.php
  • Galeria zdjęć

      brak danych
  • liczba odwiedzin: 506